divendres, 4 de juny del 2010

Amb mil orelles

Tinc mil orelles, sóc la reina d'un micro ecosistema en el qual sols hi habitem elles i jo. Tots els racons d'aquest menut regne estan ocupats per milers d'orelles sempre disposades a ser tocades per mi. Grans i xicotetes, blanetes i dures, fredes i calentes, però totes "tocables" i agraïdes.

M'adorc abraçada a una gran i dolça orella que m'acarona i es deixa acaronar per mi; l'acaricie, la bese, la mossegue... M'encanta. Passe tota la nit somiant al seu costat, apegada a ella com si fos un polp gegant que no vol alliberar la seua presa. Ensems, li bufe al timpà l'aire que els meus pulmons expiren pausadament.

Comença l'alba i el sol ja escalfa totes les meues orelles, doncs brilla esplendorós il·luminant aquest fantàstic regne. En obrir els ulls, desperear-me i pegar una tocadeta d'orella mantinal per començar el dia amb energia, un altre simpàtic troç de cartílag em porta el desdejuni al llit. Ai... què bo! Una orelleta em dóna un relaxant massatge per tooot el cos omplint-me'l de crema mentre una altra m'acaricia els cabells.

Una vegada vestida amb l'uniforme reial (un colorit vestidet d'Agatha Ruiz de la Prada), isc al carrer, on sols hi observe orelles i més orelles que em saluden amb alegria, contentes amb la reina que el destí els ha oferit.

Crec que he arribat al clímax de la meua felicitat. No necessite res més, tinc mil orelles.


http://www.youtube.com/watch?v=NSLOsockx9s

1 comentari:

  1. Siiiii!!!!, per fíiiiii!!!! jejeje.
    Ché el Marc, que també li agrada el teu blog, comences a fer-te famosa!

    ResponElimina